Gozdeyasin bencede ben ilk doğumu kapsamlı bir doğum Hastanesi’nde yaptım.5 gün yatış verdiler .kolumdan günde iki kez kan alıp ilaç verdiler .saat başı tansiyon nabız ve ateş kontrolüm yapıldı.kandegerlerimde sknti varmış.yani evde olsan nereden bilcen dışardan bakınca her şey yolunda görünüyor.