Arkadaşlar 18+3 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri sürekli bulantı kusma ile mücadele ediyorum resmen, ilaç hafifletiyor ama tamamen geçmiyor. Yemek yiyemiyorum sadece krep meyve salçasız makarna bu tarz şeylerle geçiriyorum günlerimi. Çok bunaldım sürekli daralıyorum ve ağlıyorum artık normale dönmek istiyorum diye. Neredeyse keşke hamile kalmasaydım diyecek noktaya geliyorum bu yüzden de çok kötü hissediyorum kendimi. 3 yaşında bir oğlum var ona da yelteniyorum sürekli halsiz yorgun şekilde yatıyorum sürekli ağlayarak bunalarak bulantılarla geçiyor günlerim. Varsa aynı şeyleri yaşayan veya yaşamış olan yazarsa çok sevinirim. Geçiyor mu yada ne zaman geçecek bu dönemler bilmiyorum yardımınıza ihtiyacım var 😢