Tugceibo Merhaba çok heyecanlıyım cuma günü doktor kontrolum var 15 gün önce kesem göründü ayın 31ne randevu verdi bugun 7 haftalık oldum gittiğimde kalp atışını duyabilir miyim sizler kaçıncı haftada duydunuz çok heyecanlı ve endişeliyim duyamayız diye
Livesya Tugceibo bende 7+1deyim Perşembe kontrolüm var inşallah duyarız bebişlerimizin kalp atışlarını 💓
Tugceibo Bebebebe eğer bi sorun yoksa duyulur mu benimkide ki çok korkuyorum canım cumaya nasıl dayanıcam bilmiyorum
DilarArslan 5+1de keseyi gördüm 6+5te kalp atışını duyduk ama alttan muayeneyle 💕 duyulur canım içini ferah tut ve o anın tadını çıkar tarifi olmayan bi duygu çünkü 🤰🏼