K88_ ben ilk gebeliğimde kan sulandırıcı coraspin kullandım. Birde benim kanım durmaz. Kan kaybı yaşadım evet odaya 47 dk daha geç çıktım ama hep sezaryen doğumumu çiçek gibi geçti derim 😍 15 Mart yeniden doğumum var. Hiiiç korkmayın. Her hastalığın,doğumun bir komplikasyonu vardır. Allah sağ Salim evlatlarımıza kavuşmak nasip etsin 🥰