tazeannecik1 Kızlar dün doğum yaptım,dikişte değil ama dikişin sol tarafında fındık kadar şişlik oluşmuş kan toplamış yani,doktor krem falan verdi ama korkuyorum ya 5 tane de dikişim var 😟 böyle olup tavsiye verecek olan var mı ?
Ceylin680 tazeannecik1 o şişlikler bir kaç ay arada olur .iner bende de olmuştu .bir süre sonra hiç olmuyor .ben bişey kullanmadım.
tazeannecik1 Ceylin680 Baya vajinamın tam ortasında doktor dikişlerde değil dedi İnşallah geçer ya biraz zorluyor beni
Ceylin680 tazeannecik1 geçmiş olsun ilk zaman oluyor.sonra olmuyor bir daha ben doğum yapalı 2 yıl oldu ilk aylar olmuş tu geçti sonra