Elifbyk Merhaba 27. Haftadan sonra bebek hareketlerini hissetmede azalma yaşayan var mı? genel olarak süreci böyle mi oluyor ilk hamileliğim ve hareketlerde azalma hissediyorum sizde nasıl oldu bu durum??
Mrsde Elifbyk benmde oyleydi vall suanda 28+4 yeni yeni bu siralar dha cok hhissetmeye başladımm hissetmiy8rsan bir doktoruna git kalbini dinle. Ben gittim cok skur gayet iyiydi simdi hissetmeye basladim geri. Bu haftalarda yeri daraldigi icin normalmis sanirim ama benn beklememistim gitmistim valla dinleyince rahatladim 🤷♀️
AysunUgur Elifbyk canım benim de tam o haftada bi durgunlaştı, doktor bu haftalarda bebeklerin huy değiştirdiğini söyledi 10 gün kadar sürdü daha sonra çok hareketlendi 🧿
Elifbyk Mrsde İçerde kıpırdadığını falan hissediyorum ama iki gündür tekme şeklinde çok nadir hissettim sormak istedim ilk gebeliğim olduğu için endişeleniyor insan
Elifbyk AysunUgur Ya teşekkürler içim rahatladı içerde kıpırdama hissediyorum ama iki gündür bi durgunlaştı gibi şiddetli tekme atmıyor huyu değişiyor demekki :)
AysunUgur Elifbyk aynen canım, bende çok stres yaşadım İnan 1 hafta, çok az ve hafif hissediyodum ama doktora gidince içim rahatladı, büyüdüğü için kişilikleri oluşuyormuş bu dönemlerde ☺️
Eslem_1 AysunUgur Elifbyk normalde tekme hissi kaçıncı haftada netleşir ben 22. Haftamdayım bu zamana kadar sadece hareketlerini hissettim tekme atıyorsa bile belki küçük olduğu için şiddetli hissetmiyorum 😀
Mrsde Elifbyk evet benimde o sekildeydi donduygunu flan hisseduyordum ama tekme sini hissetmiyordjm cok durgundu yani yeni yeni hareketleniyor gerk dunle bugun yani ama hala ayni. Normalde kipir kipirdi hic durmaz uyutmazdi bile beni. Alismisim oyle kipir kipir olmasınaa tuaf geluyor bu durum ve korkmustum açıkçası cok skur bir sorun yokmus. Ama cogu kisi post acmisti bu haftalarda hareketsizlogi her gebe nerdeyse yaşamış normal sanırımm ama ben rahat edemeyip gittim doktora valla
Mrsde Elifbyk benmde ilk gebeliğimm o yuzdenmi bukadar endiseleniyoruz bilmiyorum tecrubesisiz belkide ondandir :)
AysunUgur Eslem_1 kuzum ben ilk güçlü tekmeyi 19+2 de hissettim, ama düzensiz oluyor tabiki o zamanlar ama büyüdükçe ve güçlendikçe daha net oluyor, bende 28 den sonra düzenli ve dışarıdan görünür oldular 😊🌸