AselLinaMom SevimlimX bol su iç ve hoşaf yapıp iç hamileyken çok fazla ıkınmamak da gerekiyor o yüzden bir an önce geçsin İnşallah seninde 🙏🏻😊
Nur5734 AselLinaMom basur canım o aynisi benimde başıma geldi 1 hafta önce ertesi gün olmadı sonra geciyo merak etme telaslancak bisey yok