Merhaba ben 7+6 günlük hamileyim ve bebeğimin kalbini 7+3 de duydum doktorum.gayet iyi kalbi dedi karından baktık ama hamilelik belirtim yok sadece göğüs uclarimi elleyince sizliyordu öğleden sonra o da durdu acimiyorlar içime bir sıkıntı dustu Allah korusun bebeğimin kalbi mi durmustur daha önce de 2 düşüğüm.var kimyasal ve dış gebelik