Merhaba anneler 3. hamileligim bugun 40+2 oldum arada bi kasilmalar oluyor ama devami gelmiyor yurtdisaindayim ebe de istersen fitil ile baslatabiliriz dedi bende pazar gunune kabul ettim ozaman da 40+5 oluyor ama simdi bi kafam kariştı aceba 41+ ları beklesem mi diye acele etmesem eşim de beklememi hic istemiyor iş yeri uzak oldugu icin sancım gelirse yanliz gidecem hastahaneye diye endiseleniyor offf ne yapsam bi bilemedim