Svdonal Kızlar merhaba bugun tam 38 haftadayım ilk gebeliğim ve normal dogum düşünüyorum ama bebeğim daha kanala bile girmemiş yürüyüş,squat yapsam ne kadar sonra kanala girer sizce?bide baska önerileriniz varmıdır?
Svdonal Bahar1508 bu hafta sonu yapacağım hatta yerleri kendim sileceğim elimle bende biyerde okumuştum bunu ve uygulayacagım😅
Svdonal Haftasını doldurmasını istemem cunku suan bile 3500 kilo içerde fazla durması fazla kilo demek ve normal doğum istediğim için daha fazla içerde tutmak istemiyorum😅
Bahar1508 Svdonal akşam 7 gibi başla temizliğe koltuk halı yer bırakma sil süpür sonradan güzel bi sicak su ile banyo yap tamamdır yengem diğer gün sezeryana gitcekti temizliğini yaptı suyu geldi sezeryansanda kurtuldu 😂😂😂
ilknuuurr1 Svdonal bunu bana kendi doktorum söylemişti eğil elinle yerleri sil diye ve daha 30. Haftamdayim o yüzden hiç korkmadan yapabilirsiniz 😂