Merhaba arkadaşlar. Şuanda 3 aylık hamileyim. Bu ikinci hamileliğim. İlk hamileliğimde özel hastaneye gitmiştim. Bu hamileliğimde devlet hastanesine gidiyorum. Ama açıkcası pek memnun değilim. Birkaç gün önce yine gittim. İlk hamileliğimde üçüncü ay itibariyle folik asiti kesip içerisinde demir, vitaminler ve folik asit içeren kan ilacı tarzı bişey vermişlerdi. Ayrıca decavit isimli bir hap vermişlerdi öyle hatırlıyorum. Fakat bu hamileliğimde doktor hiçbir şey vermedi sadece folik asit diyor. Şuan sadece folik asit kullanıyorum. Ve içim rahat değil. Sizler üçüncü ayda hangi ilaçları kullandınız ?