Fasulyem2 benim dr cok konuşmaz az ya da cok da demedi su icin yeterli dedi 🤭 ama insan endiseleniyo nihayetinde az mi cokmu seker bir hasar birakirmi diye Allah sag sağlim en hayirlisiyla kucagimiza almayi guzel gunlerini gormeyi nasip etsin hepimize🙏