Gulsgnc canim merhaba benim ne suyum geldi ne nisanim hafif sancilar basladi göbek altinda 10 dk felan arakiklqrla ben hemen doktorumu aradim cunku ev ve hastane 45 dk idi.. gel dedi gittim yolda tabi 5 dk ya dustu sanci ve siddetlendi.hastaneyebgittim tam acilma olmus nerdeyse yolda dogurcaisim yarim saat icinde de felan dogum yaptim suyumu onlar patlatti… 38+4 te yaptım dogumu