Mucizem_211 Kızlar normalde 17 martta sezeryan günü aldık ama sabah saat 06:30 duyum bide kanamam oldu acil geldim hastaneye plasenta kendini bırakmıştı acil sezeryana alındım iyiyiz çok şükür biraz iyi olayım hikayemi yazarım Allahın izniyle 😇
lllllg Mucizem_211 Allah bebeğinizi size bağışlasın sağlıkla buyutun inşallah..demek ki gelicegi hayırlı zaman bu zamanmış…çabucak toparlanmanizi diliyorum..bebeğiniz şuan nasıl ve kaç kilo doğdu acaba
Zynp19 Mucizem_211 gözünüz Aydın bebek kaç kilo doğdu küvöze girdimi benimde erken doğum riskim varda
eezgitturk Mucizem_211 geçmiş olsun canım sağ Salim almışsın bebişini kucağına maşallah 🧿🥳 tensel temas öneriyorlar. Sürekli emzir sütün gelmese bile. İnstada ebe Tülin bulur var. Bakabiliyorsan onun sayfasına bak önerileri güzel 😘
Mucizem_211 lllllg Allah razı olsun canım benim bebek çok şükür iyi sütüm gelmedi daha biraz hemşire mama verdi onuda kustu inşallah biran önce gelir sütüm yaa
Mucizem_211 Zynp19 teşekkür ederim canım benim bebek 3 kilo doğdu şükür küveze girmedi ciğer geliştirici de yapılmadı acil olduğu için şuan yanımda tek sıkıntımız sütüm gelmedi daha
lllllg Mucizem_211 Gelir Allah’ın izniyle..Rabbim kolaylık güzel mesleğinizin rızkını elbette verir..ne güzel Rabbimin izni ile hamilelik bitmiş bebeğiniz kucağınıza🥰gerisi çok daha güzel ve kolaylıkla gecer inşallah…bizlerede dua edin nolur..benimde iki haftam var doğuma istemsiz endişe var..Rabbim kabul kolaylık versin hepimize insallah
Mucizem_211 lllllg rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah çok şükür bebek yanımda ama sütüm dahada gelmediği için mama takviyesi yapıyorum onuda midesi kabul etmiyor bilmiyorum napayım yaa
damlarici Mucizem_211 gözünüz aydın hayırlısı olsun sağlıkla büyüsün inşallah geçmiş olsun benimde 36+1 de sabah 6.30 civarı suyum gelmesiyle sezeryana alınmıştım aynı hafta görünce yazmak istedim ☺️🙏