Esra_Kobak 24 haftalık hamileyim doktorum bebeğin aşağıda olduğunu ve erken doğum riskim olduğunu söyledi bu durumu yaşayan var mı neler yapmalıyım nelere dikkat etmeliyim
kahvesever__ Esra_Kobak çok ayakta durma canım bol bol dinlen benim de var riksim hala devam ediyor ben bol bol dinleniyorum aya çok kalkma eğilme
Esra_Kobak Peki bu dönemde oturmanizda bir sıkıntı var mı bebeğin hareketlerini de kasık kismimda hissediyorum ben