sudee17 Kızlar 13. Haftamdayım gribim midem çok bulanıyor hiç bişey yiyemedim acil yardım edin 😔😔😔😭😭😭
Hilbat sudee17 merhaba , mide bulantısı içim prillam Dr içebilirsin. Ben doktor kontrolünde öyle içiyorum. Zararı yok mide bulantım onun sayesinde yok ☺️
iki_melek_annesi sudee17 Zencefil çayı iyi geliyor bulantı ya, nane limon rahatlatıyor, beyaz leblebi, ıhlamur iç geçmiş olsun
1Pamuk sudee17 bende öyle idim canım ama miden bulanıyor ve yemek yiyemiyorum mecbur içeceksin kendin için değil bebeğin için yani 🌸