İyi akşamlar bir şey danışmak istiyorum tecrübeli gebe ve annelere.Sat a göre 32+1 haftalık gebeyim.pazartesi günü doktor kontrolünde her şey iyiydi.suyu vs.rahim ağzı kapalıydı yani erken doğum riski yok.nst iyiydi.kilosu 2 hafta önde 2500 gr çıktı.baş çevresi ve karın çevreside ileri.iki gündür 5 dakika Bile yürüsem.aşağıya vuran ağrı oluyor sanki kafasıyla itiyormuş gibi, bu sırada hareketleri de artıyor.daha sonra uzandığımda taş gibi sertleşmiş oluyor.sizce doğmaya mı çalışıyor tekrar kontrole gitsem mi?teşekkür ederim şimdiden.uzun oldu hakkınızı helal edin