Buseeeeeeeee 13 haftaya girdik sali günü kontrolümuz var 13+5 olacagiz cinsiyeti ogrenebilirmiyim çok merak ediyorum
Sinoooom Buseeeeeeeee bebeğiniz gösterirse öğrenirsiniz 🙈 benim ki kendimi sakladığı İçin öğrenememiştim
lllllg Buseeeeeeeee 13+1 de ikili testte USG de öğrenmiştim ben…doğru bir öğrenme ile..ikili test ultrasonunda 13 hafta sonrası ve yine tabiki dr’unda tecrübesine bağlı söyleyebiliyolar..
Meri3220 Buseeeeeeeee 12de öğrendik ama 16da kesinleşti değişmedi. Bebişin pozisyonu iyiyse öğrenirsin canım
Sirkelimon Buseeeeeeeee 13+3 de yani 8 gün önce hem kendi doktorum hem ikili tarama testi yapan doktor kıza benziyor dediler. Tahmin yürütüyorlar ama kesin konuşmuyorlar
Zoom15 Buseeeeeeeee ben 13. Haftada öğrenmiştim kesin bişey dememişti ama kıza benziyor demişti şimdi 22 haftalığız ve detaylıda dahi kız dedi doktor değişmedi 😊🌸
Ebrucm Buseeeeeeeee ben öğrendim 13.haftada yanilma olmadı ama yanılma olabilir diye ilerleyen haftalari bekledim
mirage333 Buseeeeeeeee ben 12 haftallikken ögrendim. %65 olarak soylemisti ozaman. Cihazın kalitesine, bebegin duruş pozisyonuna gore degisiyor nezaman ogrencegimiz