Xxz canım döküntü var mı? Eğer döküntüsüz sadece kaşıntı varsa doktoruna mutlaka danıs gebelik kolestazı denen bir hastalık var, ben o hastalık sebebiyle 36+6’da zorunlu sezaryene alındım üç gün önce. Mutlaka takip gerektiren sıkıntılı bir durum inşallah sendeki öyle bir şey değildir