Glsmsare Arkadaşlar doğum sonrası için korse aldınız mı fikirlerinizi paylaşırmısınız link atarmısınız aldıysanız 😊
Mrv1007 Glsmsare yarın doktor kontrolüm var üç gün önce sezaryen oldum. Doktoruma danışacağım bakalım hangisini önerecek ne zaman takabilirsin diyecek.
Lulikli Glsmsare ben nedefit korse tayt aldım haftaya çarşamba sezeryan olacağım ondan sonra doktorumun söylediği zaman kullanmaya başlarım inşallah
Sinoooom Glsmsare şulemsi’nin çıkardığı markayı kullanacağım kesinlikle , kardeşim de doğum yaptığın da kullandı ve şuan aşırı kilo verdi ve 49 kilo 😢
Sinoooom Glsmsare sayfaya girilmiyor 🤦🏻♀️ Ya ben nasıl atılır bilmiyorum ama şuleqaya hesabı ordan da bakabilirsiniz 🌺