Reyyanfeyza Merhaba kızlar 15 haftalık hamileyim aynj haftada olup bebeğini hisseden var mı? Bir de doktor kontrolüne ne zaman gidiyorsunuz ben ayda bir gidiyorum
selins Reyyanfeyza 15 hafta erken daha hissetmek için 20. Hafta falan diyolar ama 16. Haftamdayım ben seyirme gibi oluyo arada ayda bir gidiyorum ben kontrole
Neroizm Reyyanfeyza ben 13. Haftamda kucucuk bir cirpinma hissediyordum kus yutmusum gibi. Herkes bebek degildir diyordu ama guclendikce bebek oldugundan emin oldum. Herkes kendisi biliyor en iyi. Baskalarinin tecrubeleri sizinkini tutmayabilir.