SonguulSevuuk https://imgyukle.com/i/ENrKvS Nst de biraz sancılarım çıktı gelişimi iyi doktorumuz 1 hafta daha sabretsin sonra istediği zaman gelebilir dedi 37 38 gibi bekliyoruz canımın parçasını🌸 sizde durumlar nedir anneler😍
esmir SonguulSevuuk benimde aynıı 🥰36 haftalık bir hafta daha tut içinde dedi nst de hafif sancılarım çıktı ilk doğumum normal olduğu için bu da normal görünüyor büyük ihtimal sabırsızım 😍
gldn065807 SonguulSevuuk 35+4 benim kızımda kanla girmiş 39 görmezsin dedi sancım çıkmadı ama baski yapuyor baya artık masllah. Çok tatlılar böyle görüncede biran önce doğsun diyoruz
SonguulSevuuk Azizinannesi2 ya kaçıncı haftada normal mi sezeryan mı benimde ikinci gebeliğim allah kucağınızdan ayırmasın sağlıkla büyüsün 🥰
SonguulSevuuk esmir aynı canım benimde öyle ilk doğumum normaldi inşallah bir avazda doğururuz canım ya bende çok heycanlıyım sağ sağlim bir an önce gelsin istiyorum 🥰
SonguulSevuuk gldn065807 ay hadi hayırlısı canım rabbim çok ağrı acı hissettirmeden kucağına versin 🤲🏼 Gerçekten öyle gördükçe daha çok özlüyorum sanki🥰
gldn065807 SonguulSevuuk amin aminn hepimiz insallah bide ikinci doğum olucak kolay olur dedi doktorum ama inşallah öyle olur
SonguulSevuuk gldn065807 bugün bana da öyle dedi inşallah dedikleri gibi olur 2. Bebişim ama korkmuyorum desem yalan olur 🥴
gldn065807 SonguulSevuuk yani korku yok açıkçası hamilelik daha zor inan onda en azından birgunde bitiyo şimdi ayy rabbim hepimize yardım etsin analık zor meslek 😅😅