Elhafnurrr adete 7 gün varken test verdim 0,100 çıktı Daha sonra 3 gün varken verdım 18,95 çıktı hamıle oldumu öğrendım daha sonra beta takıbi yapmaya başladık 3 gün sonrabirdaha verdım 205 çıktı sonra doktora gıttım gelmeden birdaha Ver dedi bir hafta sonra birdaha verdim 1486 çıktı sonra 1 hafta sonra birdaha verdim 24,572 çıktı zamanla artıyor canım takıpte kal suan 6+5 günlüğüz bebeğimle 😍😍hayırlısı olsun canım şimdiden