Mouradi Ozum12 Aynıyız sizinle bende böyle post açıcaktım 😅 Başka uygulamada 2ci trimesterdeyim ama bu uygulama galiba 14 haftadan hesaplıyor
Betusgani Ozum12 internette de 14. Haftada başlıyor 2. Trimester, pek sorgulamadım bende hafta bazında takip ettiğimiz için 😅🥰
Smyye1B Ozum12 https://resimyukle.io/r/2fZYKqMFky ben bu tablodan ayları takip ediyorum bide cicibebe’nin gebelik hesaplama sayfasında ilk gebeliğimi öğrendiğimde hesaplayıp takvime eklemiştim orda da hafta hafta kaç haftalık olduğum kaçıncı trimestırda olduğum yazıyor 😇
Tazeanne0134 Ozum12 3 ay bitmiş artık 4.aydan gün almaya başlamışsınız demek oluyor canım 🤭 mesela bende 27+4haftalık hamileyim 193 gün falan yapıyor olması lazım bende 6 ay bitti 7 ayı yarılamış oluyorum 🥰
Betusgani Ozum12 ilk hamilelik olunca merak ediyor insan bende merakliyimdir ama boşver haftasında olsun kilosu boyu suyu yerinde olsun sağlıklı olsun soranlara 3 aylık de 😍😂
Tazeanne0134 Ozum12 aynen öyle canım 12+6da 3.ayı bitirip 4.aya girmiş oluyorsun ama 4 aylık olmuyorsun
Ozum12 Dolunaybelinay 12+3 de gitmiştim ikili tarama için kan verdim cinsiyeti tahmin yapabilirmisiniz dediğimde hayır dedi güldü dedim 16. Haftada tahmin yaparmısınız dedim bakacaz dedi yine güldü hiç bir tahmin yapmadı 🤷♀️😂sizin cinsiyet bellimi🥰