Seda70 ben geçirmedim ama eşim oldu bende tedbir amaçlı kadın doğum doktorumun verdiği losyonu sürdüm üç gün. Eşimle yatakları ayırdık o da dermatologun yazdığı kremi kullandı evdeki herşeyi beyaz sirke ile sildim tüm kıyafetleri çarşafları havluları 60 derecede yıkayıp tersten utuledim 24 haftalık hamileydim bu arada biraz yorucu bı surec ama uzamadan atlattık şükür