Öncelikle herkese teşekkür ederim cevaplarınız icin tek tek yazmaya kalksam sabahı bulurum herhalde onun icin toplu yazmak istedim dualarınız içinde teşekkür ederim ve allah herkesin gönlüne göre versin kimsenizde emeğini boşa çıkartmasın kucağınızda boş bırakmasın rabbim hayırlısını nasip etsin sizlere