minikumutlar kesinlikle nasip.
Bende polikistik over sendurumu var ,
Kilo verdim 80 den 60 kg ye düştüm.
Doktorum bir süre hamile kalmazsan gel dedi ,
Rahim içi filim cektirdim, 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Şu an 4.ayimdayim.
Hiç umudum yoktu 3 senelik evliyim korunmadigimiz halde hamilelik olmadı o yüzden umudum yoktu dedim.
O yüzden herşeyin hayırlısı diyorum ,
Naçizane benim hayatım bu şekilde ☺️