Selam kızlar 37+1 haftalık hamileyim ve dün doktor kontrolüm vardı herşey normaldi. Nst ye girdim anormal bir durum yoktu. Doktorum bebeğin hareketlerini takip et kanama vs olursa kesinlikle gel diye tembihledi. Bugün sabah uyandığımdan beri bebeğim durgundu. Herhangi bir stres veya hastalık durumu yoktu. Yemeği de yedim tatlı şeyler yiyip sola sağa uzandım ama dün karnımı delen o çocuk gitmiş yerine elini ayağını azcık oynatan bebek gelmişti sanki. Doktorumu aradım ve gelmemi istedi. Nst ye girdim ilk önce 25 dakika 4 kere minik hareket etti. Sonra ultrasona girdik herşey normaldi ama doktorum kontrol sırasında çok kez bebeği ittirdi oynasın diye. Sana serum takalım dedi sonra tekrar nst çekelim dedi. Bi sonraki nst de 20 dakikada tek bir kez histtim. Kalbi falan gayet iyi atıyor ama oynamıyor. Doktorda sonucu görünce takip et bu gece yarın yine gel olmazsa doğuma alırız dedi. Uzun yazdım ama ayrıntı kaçırın istemiyorum. Minik minik oynuyor ama asla önceki gibi değil. Yeri daraldı diyeceksiniz ama dünde yeri aynıydı. Dün gümbür gümbür olan çocuk bugün banamısın demiyor. Başına böyle birşey gelen var mı ? Süreç nasıl ilerledi. Sırf bu yüzden doğuma alınan falan var mı ?