Flz uyuşturmada ağrıyı hissetirmiyor benim biraz canım tatlıdır öyle ağrıya pek gelemem ameliyat sonrası dikişlerim öyle ağrı yapıp acımıştı ki o acıdan bebeğimi yanıma istememiştim ama uyuşturmada sakinleştirici de istediğim için ameliyat ta uyumuştum kendime geldiğimde bebeğimi sordum ilk yürüyüşümde rahattı eve gittiğimde bir hafta da ayağa kalktım ve soba yakıp yemek yapabildim anneme yük olmadım uyuştuma yapan varsa başka sor onlarında önereceğinden eminim ama bir de unutmamak lazım bünyeden bünyeye fark eder