Kızlar adetime 3 4 gün var. Dün akşam karamel renginde akıntı geldi. Sabaha adet okurum dedim. Ama bugün 2 kere daha geldi. Yerleşme kanaması olabilir mi. Ama bu ay hiç düzenli ilişki olmadı daha doğrusu çok kafaya takmadım. adetim bitti bu ay toplamda sadece 3 kere birliktelik oldu. Bu tuvalete gittiğimde görüyorsam diğer tuvalette bembetaz görüyorum. Olabilir mi sizce yoksa adet mı olucam