Suranur0705 Kızlar merhaba bugün 37 hafta oldu bebegim 2500gr doktor 2cm acilman var dedi ve nst de 5 dakikada bir sancılarım çıktı fakat ben hissetmiyorum sizce doğum nezaman olur henüz suyum gelmedi doktor hastanede kal böyle giderse doğurursun dedi fakat eve geldim. Bebegimin kilosu az mı haftasına göre
Kadze Suranur0705 dogum olsa bile erken dogum olmuyor korkmana gerektiren bir durum yok 2300 dogurdu arkdsm masallah cok cabuk toparladı ztn hemen büyüyüp toparlanıyorlar panik yapmana gerek yok hayırlısıyla al kucagına inş
Melhaercan Suranur0705 çok çok iyi canım dogumun kolay olması için sürekli haraket et sabit durma ben 39 haftada 2500 dogurdum çokta saglıklı oldular