Haticeey Merhaba kızlar 3 aylık kızım var diş buğdayı yapmayı düşünüyorum yapanlarınız varmı nasıl geçiyor fikir alışverişi yapmak istiyorum 😊
Haticeey Gebehanim Canım bende tam bilmiyorum ama bikaç kişiden gördüm hoşuma gitti buğday pişiriyorsun diş pastası yapılıyor bebeğimize meslek seçimi yaptırıyoruz yani ilaç,iplik,altın,vs hangisini seçerse öyle bi parti yani😁
unemere Haticeey Eskiden sadece buğday yapılırdı herkes toplanıp onu yerdi karabiber limon üzerine 🤤 😍 sonra dediğiniz gibi meslek seçimi 😂 ama şimdi parti gibi yapıyorlar pasta falan süsler ben eski usül yaparım sanırım 🙈
Haticeey unemere Aynen canım ya bende yapmak istiyorum ama nasıl yapacağım da kararsızım sizlere sormak istedim sadece buğday mı olsa pastada yaptırsam mı bilemedim