son adet tarihim 1 Şubat
Geçen hafta çarşamba 23 Şubat ta beta HCG 66.65
1 hafta sonra yani 3 Mart ta beta HCG 2459 çıktı
Amaa kese hala gözükmedi doktor 2 gün sonra gel gözükmesi lazım dedi . Ben dış gebelikten korkuyorum kızlar olabilir mi? Bugün de adet günüm ve peçeteyle silince iki üç damla açık renk kanama görüdm biraz da adet ağrım var gibi