minisinannesiiii Kizlar 2.ye hamileyim çok merak ediyorum tahmini olan varsa yazabilirmi https://resimyukle.io/r/W1EqR45yEn
minisinannesiiii Sinoooom içime %100 erkek doğuyo ama inşallah kızdır bi oğlum var bide kızım olsun 😊
123456856 minisinannesiiii benımde öyle içime hep erkek diyordum kesin diyordum kızım var iki tane baktım 100 de yüz kız dedi hazırlıklı ol sağlıklı olsunda bende gram erkek dıyordum Ama işte