zeyel_sena evet ama suya katıp içmek belki içerken o yoğun kokuyu ve tadı almş olabilirsiniz. Benım zaten koronodan beri tat ve koku alımım eskisi gibi değil😂 birde hamilelikte midem bulanmadı desem yeridir. Dediğiniz gibi her bünye farklı. Sizde size iyi gelen şekilde kullanırsınız:) ayrıca aslında dvitin dil altına sprey şeklinde aıkılanları daha etkili. Biraz pahalı ama kullanabilirseniz onu öneririm