Duamm Kızlar 37 haftadaym daha önce özele gdiyoduk herşey normal güzel diyodu 2 defadır devlete gdiyoruz bugün doktor bebeyin kafası normalden biraz küçük dedi varmı böyle olup saglıklı dogan yada kötübişeymi bu doktor testlerden sonra tam kesin bişey dyebilirm ddi açıklamadı
NBanu Duamm genelde devlet hastanesindekiler hep olumsuz.Burda ne kadar yorum okuduysam hep öyle .Dua et Can’ını sıkma bence .Allah bilir son ana kadar bıkacağız bilinmez
Duamm NBanu Bilmyorum cnm herşey allahtan bizide korkuttu eşim başı dönüp fenalaştı orda görsen kabusgbi bi gündü eşim fenalaşınca kötübişey yok korkmayn dedi madem yok ndn baştan söylemiyosun
Duamm Habis07 aynen bende aletten kaynaklandgnı düşünüyorum az kaldı zaten usandm artk gdip gelmekten
Habis07 Duamm gitme aman dgumuda orda yapma ben hemsireyim dogum odasında ıkı ay calıstım pskolojim bpzuldu :( sakın devletye dgum yapma
NBanu Kesinlikle Doğum özelde yapılmalı devletteki muamele çok kötü .durumu olmayanlar içinde önceden birikim yapılmalı kesinlikle bende özelde olması kanaatindeyim.Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin