Bugün Bebeğime 2 kere mama verdim onu kustu . Anne sütü sağıp verdim onuda kustu . Bayada iştahlı bir bebek 90 cc yi normalde bitiriyor . Anne sütü 60 cc verdim fazla gelme ihtimali yok ama onuda çıkardı . İlk defa bugün yaşadım bunu 3 beslenmede de aynısı oldu . Bir dahaki beslenmeye de aynısı olursa tabiki doktora çıkıcam ama sizede danışmak istedim var mı yaşayan bunu