Kızlar sağlık ocağı hemşiremiz rota virüs aşısı ve menenjit aşısını anlattı. Yaptırmanızı öneriyorum dedi. 2 buçuk sene önce bursada menenjit hastalığı yüzünden Bi çocuğun kollarını bacaklarını kesmişler vs. Babası demiş neden söylemediniz aşı yaptırın diye felan. Ama hemşireler bebekken söylüyormuş böyle aşı var yaptırın diye. Aileler umursamıyolarmış, başına gelince keşke yaptırsaydık, haberimiz yoktu vs diolar dedi. Eğer iki aşıya da gücüm yetmez diyorsan menenjiti yaptır kesinlikle dedi. Ama bu iki aşı önemliymiş. Çocuk Dr ile de konuş karar ver dedi. Size kalmış ddi. Bende napcam bilemedim. Yaptırmak istiyorum ama yaptıranlar var mı bu aşıları. Eşim de diyo biz olduk mu sanki o aşıları sırf para için söylüyor diyo. Sinir oldum eşime de. Önemli olmasa neden söylesin ki 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ neyse kızlar böyle işte. Bu aşıları yaptıran var mı? Ne kadar ücret aldılar.? Tabi ne kadar olursa olsun bebeğimden önemli değil. Aşıdan sonra sıkıntı oldu mu? Ateş kusma vs.