25 haftalık hamileyim . Rahmimde 2 gündür ağrı var yürürken hareket halinde daha da artıyor batma şeklinde de oluyor. Bir de beyaz bir akıntı var. Ne yapmam gerekiyor. Dün eşimle ilişkiden sonra başladı ağrı. Hala geçmedi 🙄🤔 neden olabilir ki doktora gitmeli miyim ?