Sbm050421 benim sağlık ocağım 4 sene önce ilk gebeliğimde iki doz aşı yapmıştı emzirme döneminde 3 tane olmuştum ama hatırlamıyorum yardımcı olmak isterdim toplamda 5.doz oldum ikinciye hamileyim şimdi tekrardan gerek yok denilmişti 10 sene koruyormuş..