Merhaba arkadaşlar,
Bugün doktoruma detaylı ultrason için gittik . Tek yumurta İkizlerine hamileyim 12 haftalık . Bebeklerden birinin ense kalınlığı 3.05 mm çıktı. Down sendromu riski olduğunu söyledi ve kendi hocasına yönlendirdir onun da fikrini almak için eğer dr uygun görürse iğne numune alınıp test yapılacak böyle bir durum yaşayan var mı. Bir de tek plesantadan besleniyormuşlar . Bu durum kanlarının karışmasına birinin daha az birinin daha çok beslenmesine neden olabiliyormuş. Tecrübelerinize paylaşabilir misiniz .