gzdeozss Nurse2121 4 ay önce sezeryan doğum yaptım hergün spor yapmaya karar veriyorum ama hala karar aşamasındaym bir türlü başlayamıyorum çünkü insanın gerçekten hiç hali olmuyor bebek çok yoruyomuş
Merveee34 Nurse2121 1 aylıktan itibaren yapıyorum suan 4 buçuk aylığız . Kilom yok fakat daha da sıkılaşmak için yürüyüş ve Leslie yapıyorum .yorucu oluyor evet ama baya sıkılaştım 🙈
Nurse2121 gzdeozss bende 18 gün oldu diyorum gündüzleri evde bebege bakacak biri varken bir saat yarın saat yürüsem diyorum bebek uykuya dalarken bende dalıyorum 😂 korselere kaldı umudum halim Yaman
gzdeozss Nurse2121 biraz erken sizin için daha dikişleriniz tam iyileşmemiştir biraz daha bekleyin derim merak etmeyin aktif bir emzirmeyle kilolar gidiyor