gamzecee ben 20. Haftadayım 4 gündür aynı durum bende de var yatarken çok yok ama ayağa kalktığımda dik duramıyorum eğilip kasığımı sıkıştırarak yürüme gereği duyuyorum , dayanabildiğim için sabrediyorum pazartesi kontrolüm var o zaman soracağım (bu arada sürekli değil ara ara oluyor bu durum)