Nazlikizim61 32 haftalık gebeyim bebegin kafasi 35 haftalik cikti ultrasonda bir sorun teskil edermi diye sordum oluyor oyle dedi doktor ama yinede endiseleniyorum var mi basina gelen ?
Sermec27 Nazlikizim61 bizimde 2 3 hafta önden gidiyordu genelde cok önden giderse sezaryen oluyor benim ilk doğumda sezaryendı ondan dolayı sezaryen olmuştum oğlum 8 bucuk aylık şu an kafası tam ideal aralıkta
heleninannesi06 Nazlikizim61 bizde de ilk kez bu hafta öyle çıktı ama hiçbir şey demedi doktor sorun olsa söylerler herhalde insan her şeyden korkuyor 🤦🏼♀️
Crnnn7 Nazlikizim61 benim de 2 hafta öndeymiş kafası 37 haftalığım genetiktir dedi başka bilgi vermedi kafam karıştı biraz 😪
Nazlikizim61 Sermec27 Benimde ilki sezeryandı da hamileligin basindan beri hep suyun fazla dediler simdi de kafasi 3 hafta onden diyince korktum tesekkur ederim cevap icin
Suzanne Aynı benimde 32 haftalıkken 35 çıktı şimdi 35. Haftada gidicem bakalım ne diyecekler doğum için belki sezaryen diyebilir
Kzn Doğuma günler kaldı ama banada 3 hafta onde dendi öncesinde 1 haftaydı kısa sürede farkın bukadar olması benide korkuttu sizlerin diğer ölçümleri kac haftada ileride boy u falan
Nazlikizim61 Kzn diger degerler de su sekilde; BPD: 34 hafta 3 günlük HC: 35 hafta 1 günlük AC: 32 hafta 3 günlük FL: 31 hafta 0 günlük
Kzn Nazlikizim61 neredeyse aynı aynı karnı hatasıyla uyumlu kafa ve çevresi önde sizinde bizim gibi ama sizinki düzelir muhtemelen benim doğuma 3 gün var o sebeple aynı kalır inşallah sağlıkla dogarlar🙏