Hamişler merhaba. Yine ben ve yine bitmek bilmeyen şikayetler.21+3 hamileyim. 10 kilo aldım.2 gundur gögüs kafesim aşırı baskı yapiyor ve inanılmaz bir ağrı oluyor.Ve okul öncesi öğretmeniyim akşama kadar küçük çocuk sandalyelerinde oturuyorum dahada artıyor ağrım.bunu geçirecek yada en azından azaltacak bir yol bilen varmı?