Sinem044 benimde öğrendiğimden beri düşük tehlikem var canım. Kanama alanı hala var. 12.haftamdayım şuan. İnşaAllah en kısa zamanda hepimizin düşük tehlikesi geçer sağ salim evlatlarımıza kavuşuruz 🤲🏻😍 bana da dua edin ismim Gülçin 🌷
Bu arada 6 kez proluton iğne vuruldum 11.haftaya kadar ağızdan progestan kullandım. Şimdi kan ilacı d vitamini vs şeyler kullanıyorum. Wc dışında kalkma dedi sürekli yatıyorum. Bakalım vardır her şeyde bir hayır 🙏🏻