Benim kızımda İlk doğduğunda istemiyodu memeyi bende mama veriyodum biberonla doktor emzirmezsen yoğum bakima alırım dedi biberon verme enjektör yada kaşıkla ver dedi bana mamayı biberondan dolayı emiyomus benimde ucu yoktu hem kendim oynadım hemde silikon uc taktım birde sürekli ezirmeye calistm