Dmteyll Kizlar nasipse 10 gün sonra doğum yapıcam. Varmi aranizda sezeryan a makyajlı giren? Yasak falan değil sanırım
lllllg Dmteyll merhaba neden yasak olsun ki…?sadece ameliyathaneye inmeden kolunuzda boynunzda takı vs olmasın hiç bisy yeterli…
Hanife_ Dmteyll ilkinde aklıma gelmedi yapmadım ikincide yaptım yapmayınca insan ruh gibi çıkıyor ameliyattan 😀hatta ayağa kalkınca gidip lavobada tazeledim😀
Deletedmom727271 İlk hamileliğimde hiç düşünmemiştim yapmak. Normalde de yapmam zaten pek. Ama bu sefer yapmayı düşünüyorum bakalım nasıl bişiymiş 😂 doğumdan sonra şahtımız kayıyor yalnız suratımız komik olmasın sjsjsj😂😂
Dmteyll Deletedmom727271 bende akmasından yüzümün iyice berbat olmasindan korkuyorum o yüzden yapsammı yapmasammi diye tereddutteyim 😂🤭
gzdeozss Dmteyll ben sabahtan kalkıp makyajımı saçımı yapıp gitmiştim yasak falan değil sadece takı olmayacak onları çıkarttırıyolar
Babyturan Dmteyll ojeyi çıkarttırıyorlar diye biliyorum , benimde bu ay sonu doğumum çok makyaj değilde göz altı kapatıcısı sürerim , rımelle tamamdır yanaklarıma sürmicemki oğluşumla temas edicem oyşşş yazarken bile yüzümde gülümseme oldu bu kadarcık yani🥰🥰