buse_2695 Hanımlar merhaba doğumu sezeryan etmeyi mi düşünüyorsunuz? Yoksa normal doğum mu? Bebeği olmuş anneler biraz ortalığı yeşillendire bilir mi nasıl geçti doğumunuz sonra ki günleriniz ?
Usenmezz99 buse_2695 iki doğumumda nornal ama sorma ya okadar vücudum yorgunki bide iki çocuk olunca evde ne yapıcağımı sasırdım
SerraveAnnesii 38.haftadayım ilk gebeliğim normal doğum istiyorum 😇 çatı muayenesi oldum çatım da gayet müsait bebek şu an doğum pozisyonunda bakalım hayırlısı 😊 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
Nurakin077 SerraveAnnesii çatı muayenesi nasıl geçti peki ben bundan korkuyorum da yani çatı muayenesi nasıl yapılıyor yardımcı olursanız sevinirim ❤️
Dmteyll Bebeğim doğum pozisyonunda ama sezeryani tercih ettim 10 gün sonra kavuşuyoruz insallah bir süpriz yapipta erken glmezse minik bey 🤗
bluees1207 buse_2695 ben hiç bu konuyu düşünmüyorum 😊 doktoruma güveniyorum o ne derse onu yapmayı planlıyorum normal doğuma uygunsam normal değilsem sezeryan 😊