Mavininbiri Yesim96 Teyzeme de kuzenime de kesin tani olarak bunu söylediler, aldırın falan dediler ama şu an ikisinin de çocuğun MaşALLAH ı var,gayet sağlıklılar. Bütün hamileliklerini o stres ile yaşamalarıyla kaldılar, asla önermiyorum test yapmayı.
Deletedmom_13 Yesim96 Çok var böyle vakalar. Ama normal bebis çıkiyor. Ama böyle bir durum olsa bile özel melek Annesi oluyorsunuz daha üstün güzel 🥰🖤🖤
fatmakoken1_ Bende 3 lü tarama oldum ve AFP testi kırmızı daha doktora gitmedim ama yaşayan var mı korkuyorum açıkçası
litfenama Benimde orta riskli çıkmıştı. Teşhis koymadığı için kendinizi hırpalamayın. Bana nifty önerildi ve yaptırdım. Amniyosentez önerseydi keşke. Bilgim olsa direkt amniyosentez yaptırırdım.
babynil @Yesim96 ankaradaymisiniz hangi hastaneye gidiosunuz? Detaylida Ali ipek var ozel 1071 de ofisi oraya gidin bi de isterseniz. Detaylida her seyi belli oluo nasil cikmasin ki. Benm bi arkadasimda cikti risk 15.haftada ali hocaya gitti sorun cikmadi amniyosentez yaptirmadi. Bende ali hocaya gitmistim
tuce2 ipekveatlas merhaba devlette yapildigini bilmiyordum acaba ücret ödediniz mi?kadın dogum doktorumu yoksa perinatolojimi istedi?
ipekveatlas tuce2 hayır ödemedim hic bi ücret. perinatolojiye gittim bebeğimin beyninde kistler vardı orda bakıldı bebeğe ve rapor verdiler “amniyosentez ya da fetal dna testi önerilir” yazan. o raporla direkt internetten ümraniye eğitim araştırma hastanesinden tıbbi genetik bölümüne randevu aldım. orada kan vermem icin onay verdi doktor ve ücretsiz yaptırdım. sonuclar 3 haftaya çıkıyo biraz uzun
Buseatlas Yesim96 ablam da yüksek riskli down sendromu dediler ikili tarama da. Detaylı ultrason girdi 15 haftalık şuanlık. Herşeyi normal doktor sorun yok dedi. Bunu burun yapısından ense yapısından detaylıda anca anlıyolarmış. Bide karından sıvı aldırcak ne olur ne olmaz emin olmak için. Ama gene detaylı ultrason git derim önce
Aselinkooo Yesim96 risk doğana kadar da vardır canım kesin tanı değil sonuçta gönlünü ferah tut.. 🙏🏻 İnşallah hiçbişeyi yoktur.
__brna__ Yesim96 icini gönlünü rahat tut. Bol dua et. Bu sadece bir test. Yanilma payida oldukca yuksek. Allahin elindeyiz. Duam sağ salim kucaginiza alirsiniz insallah♥️🙏🙏
zeyel_sena Yesim96 kuzenimin eşi ilk gebeliğinde çocuk down sendromu riski taşıyor diye aldırdı. Aldırdığı hastane çocuğun gayet sağlıklı olduğunu down sendromlu olmadığını söylemiş. Büyük şok ve pişmanlık yaşamışlardı. Allah kimseyi böyle birşey ile imtihan etmesin. İnşallah çocuğunuz sağlıkla dünyaya gelir.
Sena_liya Yesim96 benim yakın bir arkadaşım da riskli ydi ama yine de ölçümleri iyiydi sıvı falan aldırmadı maşeallah sağlıklı bir oğlu oldu hiçbir şeyi yok çok şükür 🤲❤️🌹
litfenama Yesim96 nifty alınan kan örneğine göre oranı %97 lere kadar düşebiliyor. Benim %99,9 du ama amniyosentez karın içindeki sıvıdan alındığı için %100 netlik kazandırır. Düşük tehlikesi var diye kimse tercih etmiyor ama eskisi gibi değil. Hem teknolojik olarak hem de bilinç olarak daha ileri seviyedeyiz. Keşke önerseymişler ama zaten %99,9 luk bir oranım var.
charlottececi Yesim96 ankara tipta da tibbi genetik bolumu vardir sorup bi ogrenin hastanenin icinde degildir belki. fetal dna testi yapiyo musunuz deyin. Yapmiyolarsa gazinin dekanlik binasina gidip sorun. Gazi yapiyor ucretli. Ben gazide yaptirdim. Amniyosentez kesin tani ona da genetik bakiyor. Kesin bebek olur diye bir sey yok iyi doktor elinde insallah bir sey olmaz. Cesaret edebiliyorsaniz onu oneririm. Fetal dna riskli cikarsa bir daha amniyosentez yaptirmaniz gerekecek cunku. Gerci sizin orta derece risk cikmis ama bilemedim. İyidir insallah 🙏🏻
babynil @Yesim96 ben orda dogmusum 🙈 sehir hastanesi cok onerilio birde ali ipek dedigim gbi cok iyidir bi ona gdin istersenz